نوشته شده توسط : healty

قرص سقط جنین در نیم ساعت

قرص سقط جنین در نیم ساعت یک اصطلاح کلی است که برای فرایند پزشکی پایان دادن حاملگی، چه به شکل ناخواسته و سقط‌های زودهنگام و چه به طور عمدی به کار می‌رود. زمانی که بارداری خودبه‌خود و بدون هیچ مداخله‌ای در بارداری به پایان می‌رسد به آن سقط ناخواسته یا غیرعمد می‌گویند.

This site is for women’s health and women’s information and awareness of the risks and complications of using abortion pills and ampoules and preventing the factors that cause abortion.
We do not sell any pills
Thanks

نوع دیگر سقط جنین انتخابی یا القایی نامیده می‌شود و هنگامی‌ است که فرد خودخواسته تصمیم به پایان دادن بارداری می‌گیرد. سقط جنین فارغ از علت آن با توجه به سن بارداری، به دو روش دارویی یا جراحی و اغلب در سه ماههٔ اول بارداری انجام می‌شود.

خرید قرص سقط جنین

بدیهی است که سقط جنین یک تصمیم مهم همراه با آسیب‌های عاطفی و روانی است. بعد از سقط جنین، احتمالاً طیف وسیعی از احساسات مانند غم و اندوه را تجربه خواهید کرد. این احساسات تا مدتی طبیعی است، اما اگر آزارتان می‌دهد صحبت با یک مشاور می‌تواند به شما در پذیرش این واقعه و برگشت به زندگی معمول کمک کند. توجه داشته باشید که اگر قرار به انجام سقط باشد، هرچه زودتر این کار انجام شود با خطرهای کمتری همراه است.

سقط دارویی

در سقط دارویی همان‌طور که از نامش پیداست از دارو برای پایان دادن به بارداری کمک گرفته می‌شود و معمولاً در ۱۰ هفتهٔ اول بارداری انجام می‌شود. این روش برای تکمیل روند سقط زودهنگام و خودبه‌خودی و تخلیهٔ کامل بافت از رحم، پایان دادن به بارداری‌های ناخواسته و یا در شرایط پزشکی خاص قابل انجام است. پزشک معمولاً پس از ارزیابی‌های سوابق پزشکی و وضعیت کلی سلامت، تأیید بارداری، تعیین سن دقیق بارداری از طریق سونوگرافی، بررسیِ داشتن بارداری خارج رحمی یا مولار، آزمایش خون و ادرار و بررسی ابتلا به بیماری‌های آمیزشی، دستور انجام سقط و مراقبت‌های بهداشتی لازم را می‌دهد.

قیمت قرص سقط جنین

در سقط جنین دارویی، نیازی به جراحی یا بیهوشی نیست و برای بیشتر زنان، این نوع سقط مانند یک دوره قاعدگی سنگین سپری می‌شود. خونریزی، بسیار شدیدتر از یک دورهٔ معمول خونریزی قاعدگی خواهد بود و احتمالاً گرفتگی شدید، اسهال یا ناراحتی معده خواهید داشت، اما این علائم طبیعی است. این روش در مطب یا کلینیک یا حتی در منزل قابل انجام است. گرچه، برای اطمینان از نداشتن عارضه و اطمینان از خاتمهٔ بارداری باید به پزشک مراجعه کرد. برای اطمینان از کامل‌شدن روند سقط جنین و اتمام بارداری، باید حدود یک هفته بعد از سقط دوباره به پزشک مراجعه کنید.

سقط جنین به روش دارویی با استفاده از داروهای زیر انجام می‌شود:

قرص سقط جنین میفپریستون خوراکی و میزوپروستول خوراکی

معمول‌ترین نوع سقط دارویی، مصرف خوراکی میفپریستون (Mifeprex) و میزوپروستول (Cytotec) است. این داروها معمولاً در عرض هفت هفته از اولین روز آخرین قاعدگی باید مصرف شوند. میفپریستون با مسدود کردن عملکرد پروژسترون و متعاقباً نازک شدن پوشش داخلی رحم و میزوپروستول با انقباض رحم و خروج جنین از واژن به بارداری خاتمه می‌دهند.

سقط جنین در نیم ساعت

قرص سقط جنین میفپریستون خوراکی و میزوپروستول واژینال، باکال یا زیر‌زبانی

این روش تا حدودی مشابه روش قبلی است، با این تفاوت که قرص میفپریستون، در واژن یا در فضای بین دندان‌ها و گونه؛ که به مسیر باکال یا گونه‌ای شناخته‌ شده است، یا زیر زبان قرار می‌گیرد و به آرامی حل و جذب بدن می‌شود. این باعث می‌شود عوارض جانبی کمتر و در عین حال مؤثرتر باشد. برای تأثیرگذاری بهتر این روش، داروها باید تا ۹ هفته از اولین روز آخرین قاعدگی مصرف شوند.

سقط جنین دارویی با سایتوتک

قرص سقط جنین متوتروکسات و میزوپروستول واژینال

متوتروکسات به ندرت برای حاملگی ناخواسته به کار می‌رود، اگرچه هنوز هم برای حاملگی‌های خارج از رحم از آن استفاده می‌شود.  این نوع سقط باید در عرض هفت هفته از اولین روز آخرین قاعدگی انجام شود و ممکن است تکمیل روند سقط تا یک ماه طول بکشد. متوتروکسات به شکل تزریقی یا قرص خوراکی قابل استفاده است و میزوپروستول را می‌توان بعداً در خانه استفاده کرد.

میزوپروستول واژینال: میزوپروستول واژینال به تنهایی اثربخشی کمتری نسبت به سایر روش‌ها دارد و تا قبل از هفتهٔ ۹ بارداری موجب سقط می‌شود.

خرید اینترنتی قرص سقط جنین

 

داروهای مصرفی در سقط دارویی باعث خونریزی واژینال و گرفتگی شکم می‌شوند. خونریزی تا دو هفته بعد از سقط هم ممکن است ادامه داشته باشد. برخی افراد هم به دنبال مصرف این داروها دچار حالت تهوع و استفراغ، تب، لرز، اسهال و سردرد می‌شوند. با توجه به تعداد هفته‌های بارداری یا سن بارداری، شدت درد و خونریزی متفاوت خواهد بود. درد در حین و بعد از سقط را می‌توان با مسکن تخفیف داد و توصیه می‌شود که به هنگام خونریزی از پدهای بهداشتی با قدرت جذب بالا استفاده کنید.

 

طرز استفاده صحیح از قرص سقط جنین

 

اگرچه عفونت پس از سقط دارویی به ندرت اتفاق می‌افتد اما به منظور پیشگیری، ممکن است آنتی‌بیوتیک برایتان تجویز شود. ممکن است تا مدتی بعد از سقط نتوانید به فعالیت‌های روزمره و معمول خود بپردازید اما بعید است که به استراحت طولانی‌مدت در رختخواب نیاز شود و با گذشت زمان، از محدودیت در انجام فعالیت‌های روزمره مثل حمام، استفاده از تامپون، ورزش‌هایی مثل شنا و بلند کردن اجسام سنگین کاسته می‌شود. برای اطمینان بیشتر با پزشکتان در مورد از سرگیری فعالیت‌های روزمره مشورت کنید. میزان اثربخشی سقط جنین به‌ روش دارویی بیش از ۹۵ درصد است و درصورتی‌‌که سقط دارویی ناموفق باشد، سقط باید با جراحی کامل شود.

روش های سقط جنین سریع خانگی

پس از سقط جنین به روش دارویی، برای اطمینان از بهبود و ارزیابی اندازهٔ رحم، خونریزی و هر گونه علائم عفونت، پیش پزشک بروید و برای کاهش خطر عفونت، تا دو هفته پس از سقط، رابطهٔ جنسی واژینال نداشته باشید و از تامپون هم استفاده نکنید. پزشک همچنین ممکن است در مورد دفع بافت، لختهٔ خون و شدت خونریزی و مداومت آن از شما سؤالاتی بپرسد. اگر پزشک مشکوک به سقط ناقص یا ناکامل باشد، درخواست سونوگرافی می‌دهد و احتمالاً نیاز به سقط به روش جراحی خواهد شد.

در صورت ادامه داشتن یا تشدید درد در شکم و کمر تا چند روز بعد از سقط، خونریزی شدید که به مدت دو ساعت طول بکشد و هر ساعت دو یا چند پد به طور کامل خیس شود، تب به مدت بیشتر از ۲۴ ساعت، داشتن علائم بارداری مثل تهوع و درد و احتباس سینه‌ها، نداشتن قاعدگی به مدت دو ماه یا ترشحات غیرمعمول و بدبو از واژن که می‌تواند نشان از عفونت باشد، لازم است پزشکتان را در جریان بگذارید.

ممنوعیت‌های سقط دارویی

همان‌طور که پیش از این اشاره شد، سقط‌های دارویی تا حدود هفتهٔ ۹ و پیش از هفتهٔ ۱۰ بارداری قابل انجامند. اگر بارداری‌تان از این مدت زمان گذشته باشد، گزینه‌های دیگری برای پایان دادن به بارداری وجود دارد. اما چه کسانی نباید به روش دارویی سقط کنند. سقط دارویی در موارد زیر  توصیه نمی‌شود:

  • مدت زمان زیادی از بارداری می‌گذرد.
  • جنین در محیط خارج از رحم رشد کرده باشد، یعنی حاملگی خارج از رحم باشد.
  • کم‌خونی شدید یا اختلالاتی در انعقاد خون وجود دارد.
  • فرد مبتلا به نارسایی مزمن آدرنال است.
  • به مدت طولانی از کورتیکواستروئیدها استفاده می‌شود.
  • دستگاه داخل رحمی یا IUD درون رحم باشد.
  • حساسیت به داروها وجود داشته باشد.
  • امکان دسترسی به مراقبت‌های اورژانسی یا مراجعات بعدی به پزشک نباشد.

به یاد داشته باشید که قبل از تصمیم‌گیری به سقط با دارو، پزشک را از سوابق پزشکی خود مطلع کنید.

خرید شیاف سقط جنین

 

 

 

سقط جنین با جراحی

سقط جنین به روش جراحی با خارج کردن بافت تشکیل‌شده در رحم به بارداری پایان می‌دهد و اغلب در سه ماههٔ اول، یعنی تا هفتهٔ ۱۴ بارداری قابل انجام است. روش‌های متعددی از جمله ساکشن یا آسپیراسیون و وکیوم، دیلاتاسیون و تخلیه یا D&E و دیلاتاسیون و کورتاژ یا D&C برای این نوع سقط انجام می‌شود. با توجه به شرایط جسمانی، سوابق پزشکی و سن بارداری، سقط به این روش تحت بیهوشی کامل یا بی‌حسی موضعی انجام می‌گیرد. قبل از انجام سقط با این روش، از چند ساعت تا یک الی دو روز قبل از عمل، دارویی برای باز شدن دهانهٔ رحم تجویز می‌شود.

مرسوم‌ترین شیوهٔ سقط جنین با روش جراحی، ساکشن است که با استفاده از یک لولهٔ پلاستیکی کوچک، بافت از داخل رحم با خلأ یا مکش ملایم تخلیه می‌شود. این عمل حدود ۱۵ دقیقه زمان می‌برد.

Questions about the Abortion Pill

سقط جنین با قرص زیر زبانی و واژینال

 

اگر در سه ماههٔ دوم بارداری هستید و بیش از ۱۴ هفته از زمان آخرین قاعدگی‌ می‌گذرد، سقط با روش D&E انجام می‌شود. در این روش، ابزار خاصی به نام فورسپس وارد رحم می‌شود و بافت‌های داخل رحم تخلیه می‌شوند. این عمل معمولاً حدود ۱۰ تا ۲۰ دقیقه طول می‌‌کشد و معمولاً در همان روز مرخص خواهید شد. در بیشتر مواقع سقط جنین تا قبل از هفتهٔ ۲۴ بارداری انجام می‌شود، مگر این‌که زندگی مادر با ادامهٔ بارداری با تهدید جدی روبه‌رو شود یا احتمال تولد نوزاد با ناتوانی شدید وجود دارد.

روش خانگی سقط جنین

 

 

چنانچه بارداری از سه ماههٔ دوم هم گذشته باشد، انجام سقط احتمالاً با روش D&C انجام می‌گیرد. تقریباً تمام روش‌های سقط جنین سرپایی هستند و در مطب، کلینیک یا بیمارستان انجام می‌شود. برای بیشتر زنان، درد و خونریزی سقط جنین به روش جراحی همانند دوران قاعدگی اما با شدتی بیشتر است. مسکن‌ها به تخفیف درد کمک می‌کنند. معمولاً خونریزی برای چند هفته ادامه می‌یابد و تا زمانی که خونریزی قطع نشده است، به جای تامپون از پدهای بهداشتی استفاده کنید. میزان اثربخشی سقط جنین به روش جراحی تقریباً بیش از ۹۹ درصد است. در موارد نادری که این روش ناموفق باشد، باید آن را تکرار کرد.

abortion drug

مقایسه بین سقط جنین با دارو و سقط با جراحی

سقط جنین به روش دارویی و جراحی هر دو روش‌های ایمن و مؤثری هستند. امروزه سقط جنین دارویی برای بسیاری از افراد گزینهٔ راحت‌تری است. نیاز نداشتن به بیهوشی و جراحی، سهولت انجام آن به محض مطلع شدن از بارداری از جلمه مزایای این روش هستند. اما با این وجود، هستند زنانی که سقط با جراحی را به سقط دارویی ترجیح می‌دهند. امکان سقط بعد از هفتهٔ ۱۱ بارداری، مدت زمان کمتر برای تکمیل سقط، نظارت مستقیم پزشک و حمایت تیم درمان، اطمینان از تکمیل روند سقط با معاینهٔ رحم و کاهش نگرانی‌ها از عوارض، خصوصاً در زنانی که مشکلات خاصی در سلامت مثل اختلالات خونریزی دارند، برخی از مزیت‌هایی است که زنان را ترغیب به استفاده از این روش می‌کند. 

The Science Behind the Abortion Pill

 


:: برچسب‌ها: قرص سقط جنین در نیم ساعت قرص سقط جنین در نیم ساعت,قرص سقط جنین در نیم ساعت نی نی سایت,قرص آورژانسي سقط جنین در نیم ساعت,قرص سايتوتك سقط جنین در نیم ساعت,سقط جنین در نیم ساعت با قرص ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : healty

خرید آمپول سقط جنین

خرید آمپول سقط جنین به سقط درمانی نیز معروف است. به طور کلی سقط جنین به دو شکل عمده سقط جنین پزشکی و سقط جنین جراحی صورت می گیرد. سقط درمانی که معمولاً “داروی سقط جنین” نامیده شود شامل مصرف دو نوع داروی سقط جنین است. این داروی ها به حاملگی پایان می دهند و همان چیزی هستند که به عنوان “داروی بعد از صبح” یا Plan B شناخته می شود، که برای جلوگیری از بارداری طراحی شده است خرید آمپول سقط جنین.

This site is for women's health and women's information and awareness of the risks and complications of using abortion pills and ampoules and preventing the factors that cause abortion.
We do not sell any pills
Thanks

اولین دارویی که می خورید، میفپریستون است. مورد دوم میزوپروستول است (که به آن سیتوتک نیز گفته می شود). استفاده از این دو دارو با هم باعث افزایش اثر سقط می شود و می تواند مدت زمان عوارض جانبی ناشی از آن را کاهش دهد.

این داروها را می توان از طریق پزشکان و کلینیک هایی که خدمات سقط جنین را انجام می دهند تهیه کرد. هرگز نباید آنها را به صورت آنلاین یا در بازار سیاه خریداری کنید. هزینه دارو به محل و آزمایشات جانبی یا پیگیری های احتمالی بستگی دارد. سقط جنین تا ۸۰۰ دلار هزینه دارد. با این حال، این هزینه بسته به منطقه ای که در آن زندگی می کنید، متغیر است.

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

خرید قرص سقط جنین 

https://womanghors.com/buy-abortion-pills/

چه کسانی شرایط خرید آمپول سقط جنین و خرید قرص سقط جنین را دارند؟

خرید آمپول سقط جنین زنانی که کمتر از ۱۰ هفته از بارداری آنها گذشته است واجد شرایط مصرف داروی سقط جنین هستند. پس از ۱۰ هفته، زنانی که می خواهند بارداری خود را خاتمه دهند احتمال دارد سقط جراحی را انتخاب کنند.

زنانی که از قبل شرایط پزشکی دارند احتمال دارد واجد شرایط مصرف داروی سقط جنین نباشند. زنان با شرایط زیر نمی توانند داروی سقط جنین دریافت کنند:

  • زنان با مشکلات شدید غده فوق کلیه
  • زنانی که بیماری های ژنتیکی خاصی دارند.
  • زنان با حاملگی خارج رحمی یا توده روی تخمدان
  • زنانی که دارای مشکلات قلبی، کلیوی یا کبدی هستند.
  • زنانی که از کورتیکواستروئیدهای طولانی مدت استفاده می کنند.
  • زنانی که حاضر به آسپیراسیون یا سقط جراحی نیستند.
  • زنانی که قادر به درک روش یا چگونگی پیروی از دستورالعمل ها نیستند.
  • زنانی که به درمان و امکانات درمانی فوری دسترسی نخواهند داشت.
  • زنانی که حاملگی مولار دارند و در آن جفت به طور غیر طبیعی رشد می کند.
  • زنانی که در حال حاضر آی یو دی دارند. (اگرچه با از بین بردن داروی می توانید آن را مصرف کنید)
  • زنان مبتلا به اختلالات خونریزی یا کسانی که از داروهای ضد انعقاد خون استفاده می کنند.

قیمت قرص سقط جنین

https://womanghors.com/the-price-of-abortion-pills/

خرید آمپول سقط جنین تا چه حدی اثر بخش است؟

 

داروی سقط جنین بسیار موثر است. هنگامی که میزوپروستول و میفپریستون با هم استفاده می شوند، تقریباً دارای اثر بخشی زیادی هستند. میزان اثربخشی به سن حاملگی، دوزهای مصرف دارو و تجویز آن و اینکه آیا خانمی قبلاً باردار بوده است یا خیر، بستگی دارد. میزان اثربخشی برای هر هفته اضافی در بارداری کاهش می یابد.

قیمت قرص سایتوتک

https://womanghors.com/the-price-of-cytotec-tablets/

در حالی که این میزان اثربخشی زیاد است، اما در بعضی موارد احتمال دارد سقط جنین پزشکی نتواند به بارداری خاتمه دهد. در این موارد، یک زن باید سقط جراحی را انجام دهد.

آمپول سقط جنین چگونه اثر می کند؟

خرید آمپول سقط جنین هنگامی که هر دو دارو را در سقط جنین پزشکی استفاده شوند، آنها با هم اثر می کنند تا بارداری را پایان دهند.

Mifepristone اولین دارویی است که زنانی که قصد سقط را دارند، می خورند. این عمل با جلوگیری ازترشح پروژسترون و از بین رفتن پوشش رحم، به پایان حاملگی کمک می کند. حدود 24 تا 48 ساعت پس از مصرف اولین داروی، میزوپروستول مصرف می شود که باعث انقباض رحم و خارج شدن جنین و پوشش رحم می گردد. داروی های میزوپروستول در واژن یا بین گونه و لثه قرار می گیرند میزوپروستول (داروی دوم) باعث گرفتگی شدید، دردناک و خونریزی شدید می شود.

سقط جنین در نیم ساعت

https://womanghors.com/abortion-in-half-an-hour/

خونریزی و گرفتگی عضلات معمولاً ۱ تا ۲ ساعت پس از استفاده از داروی ها شروع می شود اما ممکن است زودتر اتفاق بیفتد. هنگام دفع بارداری، خونریزی و درد اغلب بیشتر است. اکثر خانمها در عرض ۴ ساعت حاملگی را پشت سر می گذارند. زمان آن متفاوت است .

میزان و نوع خونریزی می تواند برای هر فرد و هر سقط جنین متفاوت باشد. در هنگام سقط جنین پزشکی تجربه خونریزی سبک، متوسط ​​یا شدید امری طبیعی است .

میزان خونریزی بعد از سقط باید به طور محسوسی کاهش یابد. بیشتر خانم ها حدود دو هفته خونریزی خفیف دارند اما ممکن است تا پریود بعدی لکه بینی داشته باشید. ممکن است چندین هفته پس از سقط جنین دچار یک قسمت کوتاه درد همراه با یک خونریزی  شوند.

جوانب مثبت و منفی مصرف آمپول سقط جنین چیست؟

 

خرید آمپول سقط جنین وقتی زنان تصمیم می گیرند که سقط کنند، احتمال دارد بین سقط درمانی یا داروی سقط جنین و سقط جراحی یکی را انتخاب کنند. موارد مثبت سقط جنین پزشکی که با استفاده از داروی صورت می گیرد، عبارتند از:

  • نیازی به بیهوشی ندارد.
  • نسبت به سقط جراحی کم تهاجمی تر است.
  • سقط های پزشکی خطرات سوراخ شدن رحم را ندارند.
  • بعضی از خانم ها احساس می کنند که این روش طبیعی تر است.
  • سقط جنین پزشکی می تواند به محض اطلاع زن از بارداری صورت بگیرد.
  • داروی های سقط جنین اغلب هزینه کمتری نسبت به سقط جراحی دارند.

سقط ۱۰۰درصد جنین 

https://womanghors.com/100-abortion/

سقط جنین پزشکی معایبی هم دارد که شامل موارد زیر است:
  • آنها نمی توانند بارداری لوله ای یا خارج رحمی را پایان دهند.
  • خونریزی و گرفتگی عضلات در این روش احتمال دارد بیشتر از سقط جراحی باشد.
  • سقط جنین پزشکی شاید نیاز به بیش از یکبار مراجعه به مطب پزشک داشته باشد.
  • سقط جنین پزشکی ۱۰۰ درصد موثر نیست .گاهی سقط جنین پزشکی، زنان را مجبور به سقط جراحی می کند و می تواند منجر به عفونت شود.

پزشک گزینه ها را با فرد در میان می گذارد و به احتمال زیاد برخی از جوانب مثبت و منفی را برطرف می کند.

خطرات و عوارض بالقوه آمپول سقط جنین چیست؟

 

خرید آمپول سقط جنین زنانی که سقط جنین می کنند، اغلب دچار خونریزی و گرفتگی و لخته شدن خون می شوند که احتمال دارد تا دو هفته بعد از عمل ادامه یابد. سایر عوارض جانبی شایع مصرف داروی سقط جنین، عبارتند از:

  • اسهال
  • تهوع و استفراغ
  • گرگرفتگی کوتاه مدت
  • احساس سرگیجه یا سردرد

بیشتر خانم ها از چند ساعت تا یک یا دو روز پس از مصرف داروی دوم، سقط را تجربه می کنند. با این حال، تا چهار هفته پس از سقط پزشکی، خونریزی خفیف، لکه بینی و برخی از گرفتگی ها طبیعی است. توجه داشته باشید که تقریباً بلافاصله پس از سقط جنین احتمال بارداری وجود دارد.

اگرچه سقط جنین پزشکی بی خطر تلقی می شود، اما احتمال بروز عوارض ناشی از داروها وجود دارد خرید آمپول سقط جنین.

خطرات و عوارض احتمالی سقط جنین پزشکی شامل موارد زیر است:

همین الان مشاوره بگیرید

  • خونریزی شدید
  • باقی ماندن لخته های خون در رحم
  • سقط جنین ناقص یا ناموفق، جایی که جنین زنده است یا در رحم باقی می ماند.
  • حاملگی خارج رحمی شناسایی نشده، که می تواند خطرناک باشد و نیاز به یک فوریت پزشکی است.

علائم اضطراری عوارض جدی عبارتند از:

  • تب
  • درد شدید
  • ترشحات واژن با بوی قوی
  • دفع لخته ها به مدت دو روز یا بیشتر و به اندازه یک لیمو
  • خونریزی بیش از حد شدید (به معنای استفاده از دو یا چند پد در یک ساعت)

بعد از خرید آمپول سقط جنین چه باید کرد؟

 

در بسیاری از موارد، در اولین قرار ملاقات، اولین داروی را در مقابل پزشک مصرف می کنید. سپس می توانید برای دریافت داروی دوم بین یک تا سه روز بعد به مطب برگردید. احتمال دارد علائمی مانند خونریزی و گرفتگی عضلات را به مدت دو تا چهار هفته تجربه کنید. پزشک برای اطمینان از موفقیت آمیز بودن این روش، قرار ملاقات بعدی را برای آزمایش بارداری در نظر می گیرد.

پس از مصرف داروی سقط جنین، باید حداقل یک هفته برای برقراری رابطه جنسی صبر کنید، اگر پزشک آنتی بیوتیک تجویز کرده باشد این خطر ابتلا به عفونت را کاهش می دهد. هنگامی که رابطه جنسی برقرار می کنید، بلافاصله از روش پیشگیری از بارداری استفاده شود، زیرا پس از سقط جنین احتمال دارد خیلی زود باردار شوید.

  • شما می توانید بلافاصله پس از استفاده از داروی سقط جنین باردار شوید، بنابراین مطمئن شوید که از روش پیشگیری از بارداری استفاده می کنید.
  • بروز مقداری خونریزی یا لکه بینی تا چهار هفته پس از استفاده از داروی سقط جنین طبیعی است.
  • هفته اول پس ازمصرف آن، فقط در صورت خونریزی باید از پد استفاده کنید. توصیه می شود حداقل هفت روز پس از استفاده از داروی سقط جنین چیزی به واژن وارد نکنید و یا رابطه جنسی نداشته باشید.
  • خونریزی بعد ازاستفاده داروی سقط جنین، آغاز یک چرخه قاعدگی جدید است. به این معنی است که دوره عادی قاعدگی باید بعد از ۴ تا ۸ هفته برگردد.

بخاطر داشته باشید که احتمال دارد بعد از سقط جنین پزشکی انواع احساسات را داشته باشید. به دلیل تغییر ناگهانی سطح هورمون ها، شاید احساساتی تر شوید. پزشک در این مورد به شما کمک می کند.

The Abortion Pill

سقط جنین پزشکی چه میزان هزینه دارد؟

می توانید بیمه خصوصی خود را بررسی کنید و ببینید که آیا آنها سقط جنین پزشکی را پوشش می دهند یا خیر. همانطور که گفته شد، احتمال دارد داروی سقط جنین تا ۸۰۰ دلار هزینه داشته باشد. اما هزینه آن معمولاً کمتر است. هزینه نهایی بستگی دارد به آزمایش های جانبی، ویزیت پزشک و یا معاینات دیگری که نیاز داشته باشید.

Medications for Abortion

آیا می توانم در حین سقط درمانی شیردهی را ادامه دهم؟

میفپریستون و میزوپروستول به شیر مادر منتقل می شوند اما مقادیر آنها اندک است و نباید باعث عوارض جانبی در نوزادان شیرخوار شود. شیردهی می تواند به دنبال مصرف مایفپریستون و میزوپروستول بدون وقفه ادامه یابد. در صورت مصرف کدئین بهتر است، شیردهی متوقف شود.

abortion with methotrexate



:: برچسب‌ها: خرید آمپول سقط جنین , آمپول سقط جنین را از کجا تهیه کنیم , خرید اینترنتی قرص سقط جنین , خرید قرص سقط جنین از داروخانه , آمپول سقط بدون نسخه ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 شهريور 1402 | نظرات ()